Επιστροφές Προϊόντων

 

Πολιτική μας είναι ότι το online κατάστημά δεν πρέπει να διαφέρει καθόλου από τα καταστήματά μας με φυσική παρουσία, και έτσι έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών, από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε από την μεταφορική εταιρεία, για οποιοδήποτε λόγο.

Οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την αποδοχή της επιστροφής:

- Τα προϊόντα θα πρέπει να έχουνε επάνω το καρτελάκι τους και την αρχική τους συσκευασία. 
- Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν μαζί με την απόδειξη/τιμολόγιο πώλησής τους.

 

Από κει και πέρα οι επιλογές σας όταν ολοκληρωθεί η επιστροφή είναι είτε να πάρετε πιστωτικό κουπόνι με την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων και να αγοράσετε κάτι άλλο, με τα έξοδα αποστολής να μας επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου εφόσον τα είχατε χρεωθεί εσείς στην αρχική αγορά, είτε την πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας, συμπεριλαμβανομένων και των μεταφορικών εφόσον τα είχατε αρχικώς χρεωθεί.

 

Μη ελαττωματικά προϊόντα

Αποστέλλεται το προϊόν με δική σας χρέωση και εφόσον πληροί τα παραπάνω (κατάσταση, αποδείξεις κτλ.) θα προχωρήσουν οι διαδικασίες για την έκδοση του πιστωτικού κουπονιού ή την επιστροφή των χρημάτων σας. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει μέσα σε τρεις εργάσιμες μέρες από την παραλαβή των προϊόντων σας.

Η διεύθυνση που θα αποστείλετε το πακέτο είναι στα κεντρικά γραφεία μας Armancon ΑΕ, Ερμού 36, ΤΚ. 10563, Αθήνα.

 

Ελλατωματικά προϊόντα

Ολα τα προϊόντα μας ελέγχονται σχολαστικά από το προσωπικό μας πριν την αποστολή τους. Αλλά σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο πρόβλημα θα πρέπει να μας αποστείλετε ένα email στο support(papaki)beautyaz.gr μέσα σε 2 ημέρες από την παραλαβή του λέγοντας μας τι ακριβώς πρόβλημα εντοπίσατε, μπορείτε επίσης να μας καλέσετε και στο 210 3319 717 από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:30 με 17:30.

Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό με υπαιτιότητα δική μας, θα μας το αποστείλετε με την εταιρεία Courier Center με δική μας χρέωση. Στη συνέχεια το προϊόν θα αντικατασταθεί και θα σας σταλεί εκ νέου με όλα τα έξοδα της εταιρείας μας. Στην περίπτωση που ελεγχθεί το προϊόν και το ελάττωμα προκλήθει από κακή χρήση του αγοραστή, θα σας επιστραφεί με δικά σας τα έξοδα αποστολής.

 

Οδηγίες Διαδικασίας

Πηγαίνετε στο Λογαριασμό σας, 

 

στη συνέχεια στο Ιστορικό Παραγγελιών 

 

και κάνοντας κλικ στην παραγγελία που σας ενδιαφέρει θα μεταφερθείτε στο κάτω μέρος της σελίδας όπου θα υπάρχουν τα προϊόντα τα οποία περιέχει,

 

τα επιλέγετε όλα ή κάποιο συγκεκριμένο και στη συνέχεια, γράφεται λίγο πιο κάτω στο Επιστροφή Προϊόντων το λόγο της επιστροφής και την επιλογή σας όσον αφορά αν θέλετε αλλαγή, πίστωση ή επιστροφή χρημάτων.


PayPal

Accept

Χρησιμοποιούμε COOKIES για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας όταν περιηγείστε στο κατάστημά μας.